عزم جزم سپاه برای ایمن سازی مدارس گیلان
کد خبر: 3775040
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۸
فرمانده سپاه قدس گیلان عنوان کرد:

عزم جزم سپاه برای ایمن سازی مدارس گیلان

گروه اجتماعی - سردار عبدالله پور با بیان اینکه 350 مدرسه در گیلان وضعیتی مانند مدرسه آتش گرفته زاهدان دارند، گفت: سپاه عزم خود را برای ایمن سازی مدارس جزم کرده است.

عزم جزم سپاه برای ایمن سازی مدارس گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، سردار محمد عبدالله‌پور، فرمانده سپاه قدس استان گیلان امروز، 2 دی ماه در مراسم تکریم و معارفه معاونین هماهنگ‌کننده و اجرایی سپاه قدس استان، خدمت به مردم را مهمترین رسالت سپاه و پاسداران دانست و اظهار کرد: اطاعت از رهبری، تداوم راه شهدا و حفاظت و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمان‌های نظام مهمترین وظیفه پاسداران است.

وی با بیان اینکه ماموریت معاون هماهنگ‌کننده ماموریتی خطیر و مورد اهمیت است، گفت: معاون سابق هماهنگکننده در جریان برگزاری کنگره هشت هزار شهید گیلان، رزمایش فرهنگی «فصل شیدایی» و اجرای اردوهای راهیان ‌نور زحمان زیادی را کشیده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم ایمن سازی مدارس، تصریح کرد: 350 مدرسه در گیلان وضعیتی مانند مدرسه آتش گرفته زاهدان دارند که لازم است اقدامات ایمن سازی برای این مدارس در اولویت قرار گیرد تا از هرگونه حادثه جلوگیری شود و سپاه عزم خود را برای این امر جزم کرده است.

عبدالله‌پور با اشاره به ماموریت های سپاه در عرصه های مختلف، یادآور شد: سپاه با تمامی ظرفیت‌های موجود در تمام حوزه‌هایی که استان نیازمند کمک جهت رفع مشکلات است، آمادگی همکاری دارد.

وی با بیان اینکه سپاه قدس گیلان طی چند سال اخیر به عنوان موفق ترین سپاه استانی معرفی شده است، خاطرنشان کرد: سپاه قدس گیلان در بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و عرصه‌های سیاسی، نظامی و امنیتی الگوست.

به گزارش ایکنا، در این مراسم از زحمات سرهنگ عباس بایرامی تقدیر به عمل آمد و سرهنگ حسین مصطفی‌پور با حفظ سمت فرماندهی سپاه ناحیه مرکزی رشت، به عنوان معاون جدید هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان معرفی شد.

همچنین سرهنگ اسماعیلی به عنوان معاون اجرایی سپاه قدس گیلان معرفی شد.

انتهای پیام

captcha